вторник, 21 августа 2012 г.

Модуль 7. Учнівське самооцінювання має на меті не звільнити вчителя від
оцінювання, а використовується для розвитку мислення учнів.
Таке самооцінювання може виявитися принципово іншим досвідом.
Під час такої діяльності учні не лише глибше усвідомлюють процес
власного мислення (метакогнітивні знання), а й отримують потужний
мотиваційний поштовх для кращого навчання.
Реальна робота з усвідомлення учнем того, як саме він навчається,
як мислить, відбувається тоді, коли починається розуміння вимог та
критеріїв оцінювання, намагання їх інтерпретувати та застосовати у
власній діяльності.
Важливо розуміти й усвідомлювати, які продукти створюють ваші
учні та для чого вони їх створюють. Відповідями на питання, що
створюють, як правило, є продукти або виступи, наприклад,
публікації, презентації, звіти, доповіді та різного типу веб-сторінки.
Відповідь на питання, для чого учні створюють ці продукти,
спрямована на вирішення першочергових навчальних цілей проекту.
Подумайте над запитанням, Чому я даю їм завдання створити
саме цей продукт у цій вправі? Можливо, для того щоб визначити
нові навчальні цілі? Про які ви від самого початку не подумали. У
наступному Модулі допишете нові цілі до свого Плану вивчення теми.
Самооцінка розвиває критичне мислення учнів, вона може стати
принциповою звичкою, яка служить мета-когнітивним та мотиваційним
цілям. Справжня мета-когнітивна робота починається тоді, коли
учні розуміють значення компонентів певного розділу, намагаються
тлумачити їх та застосувати їх у своїй роботі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий